Menu
Your Cart

Συχνές Ερωτήσεις

Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;

Αν παρά την αναζήτηση στο site δεν έχετε καταφέρει να βρείτε το προϊόν που θέλετε τότε μπορείτε να το παραγγείλετε είτε ηλεκτρονικά στη διεύθυνση info@theprinterspro.gr, είτε σε έναν από τους πωλητές μας στο τηλέφωνο μας 2314044553 ή 6906677664.


Τι είναι το καλάθι αγορών;

Είναι ότι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί Προσθήκη στο καλάθι να τοποθετείτε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρείτε με το κουμπί Διαγραφή. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.


Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Ακύρωση παραγγελίας γίνεται με τρεις τρόπους. Και στις τρεις περιπτώσεις θα χρειαστεί να αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας ή αν δεν τον έχετε κρατήσει, το όνομα και την ημερομηνία στην οποία έγινε.Οι τρόποι είναι:

• Με e-mail στο info@theprinterspro.gr

• Τηλεφωνικά στο 2314044553 ή στο 6906677664



Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Η εταιρεία μας theprinterspro.gr φροντίζει την ποιότητα των προϊόντων να είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινάει από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και διαπερνά όλη τη λειτουργία της εταιρείας. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία με e-mail στο info@theprinterspro.gr ή τηλεφωνικά στο 2314-044553 ή στο 6906677664. Ωράριο λειτουργίας 9.00-17.00.

Αναφέρετε στους συνεργάτες μας το όνομα σας, την ημερομηνία παραγγελίας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν.Αρχικά και για να αποφευχθεί άσκοπη ταλαιπωρία θα γίνει προσπάθεια να λυθεί το τυχόν πρόβλημα τηλεφωνικά. Αν αυτό δεν είναι εφικτό τότε θα σας δώσει ο συνεργάτης μας ένα κωδικό έγκρισης επιστροφής και εσείς αναλαμβάνετε να το επιστρέψετε σε εμάς. Η χρέωση σε αυτήν την περίπτωση είναι της εταιρείας μας  αν το πρόβλημα παρουσιαστεί μέχρι και 15 μέρες μετά την αγορά . Πέρα από τις 15 μέρες η επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη .


Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση που χρειαστώ άμεση βοήθεια για τον υπολογιστή μου;

Σε επείγουσες περιπτώσεις μπορείτε να καλείτε το service μας στο κινητό μας 6906677664 . Οι ειδικευμένοι συνεργάτες μας είναι πάντα πρόθυμοι να σας βοηθήσουν να με οποιοδήποτε πρόβλημα. Αν το πρόβλημα δεν διορθώνεται μπορείτε να στείλετε το προϊόν στην εταιρεία μας.